Bliv en stærk forandringsleder med Wallbreakers®

Ledere
Åben

Bliv en stærk forandringsleder med Wallbreakers®

Oplever du at forandringers påvirkning af medarbejdere kan være svære at gennemskue? Så deltage og bliv klogere på, hvordan påvirker forandringer din organisation.

Wallbreakers® er en ledelsessimulation, der gør dig i stand til at forstå og håndtere forandringer mere effektivt, ved at træne dine evner til at navigere gennem modstand og støtte din organisation.

Dette får du med dig

• Lær at identificere og overvinde modstand mod forandringer
• Forstå sammenhængen mellem ledelsesstil og medarbejderadfærd
• Træn beslutningstagning i en sikker og realistisk simulation
• Test din strategi og juster den undervejs for at skabe varige resultater
• Forbered dig på virkelighedens dilemmaer uden risiko

Få styr på forandringerne og dine medarbejdere med på rejsen
Forandringer skaber ofte modstand hos medarbejderne, hvilket gør ledelse helt afgørende. På denne dag får du en praktisk og sikker ramme, hvor du kan teste dine ledelsesstrategier og se, hvordan de påvirker dine medarbejderes villighed til at omfavne forandring.

Du får her en unik mulighed for at træne dine evner til at lede mennesker gennem forandring og får indsigt i, hvordan din ledelsesstil påvirker dine medarbejderes holdninger til forandringer. Denne simulation hjælper dig med at forstå de komplekse dynamikker i forandringsprocesser, så du kan få succes i virkeligheden, når det virkelig gælder. Der er maks. 25 deltagere for at sikre et godt rum med plads til dialog.

Om underviser

Peder Lysgaard er seniorkonsulent i Finansforbundet med mange års erfaring i arbejdet med at udvikle og understøtte ledere blandet andet i Nykredit og udenrigsministeriet.

Betaling
Er din betaling ved tilmelding mislykkedes, er du fortsat tilmeldt og vil i stedet få tilsendt en faktura.

Afbud
Du kan gratis melde afbud optil 14 dage før arrangementsstart. Herefter refunderes deltagergebyret ikke, og en eventuel faktura vil være til forfald.

Anden info
Dit navn, stilling, e-mail og virksomhed kan blive videregivet til underviser og konferencested, alene til brug for deres afvikling af arrangementet.

Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Peder Lysgaard

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund