Regenerative organisationer - en fælles dag for ledere og tillidsvalgte

16. jan. 2025, 9.00 - 16.00
1-dags kursus
Afholdelsessted
Comwell Kolding
Skovbrynet 1
Tilmeldingsfrist
16. december 2024
Ikke-medlemmer, Ledere
Åben
1 6

Kom til en fælles dag for ledere og tillidsvalgte, hvor Louise Møller og Signe Toke fra Re-Lab giver inspiration og konkrete redskaber til, hvordan du kan arbejde regenerativt i praksis.

Du får

• Konkrete metoder til det svære HVORDAN, som I kan prøve af - herunder metoderne Multiperspektiver, Cyklisk arbejdsliv, Mapping af økosystem.
  • Styrket psykologisk tryghed via spilbaseret læring.
  • Viden om regenerative principper, systemtænkning og betydning af regenerativ ledelse i praksis.
  • Metoder til at styrke evnen til helhedstænkning og det at finde fælles løsninger på tværs i organisationen.

Hvorfor regenerativ?

Du bliver mere bevidste om, at de valg du hver dag træffer i din virksomhed, spiller sammen med de økosystemer, vi indgår i. Regenerativ tænkning giver metoder til at arbejde mere med trivsel, cirkularitet og ved at fremme en mere holistisk tilgang til udvikling og løsninger på vores fælles opgaver og komplekse problemer.

Den regenerative tilgang har for alvor fået fat både DK og internationalt, sandsynligvis som reaktion på de mange både menneskelige og økologiske kriser, verden befinder sig i. Finanssektoren er frontløber med et af de første danske forskningsprojekter gennemført i regenerativ ledelse.

Deltag med din leder eller din TR

Til dig som leder – du og din virksomhed får endnu ud af dagen, hvis du har din tillidsrepræsentant med.
Til dig til tillidsrepræsentant – du og dine medlemmer får endnu mere ud af dagen, hvis du har din leder med.

Denne fælles dag giver både et fælles ståsted, indsigt i de mange nye tendenser samt forstærker relationerne og det værdifulde samarbejdsforhold, som er afgørende for at din virksomhed kan positionere sig som attraktiv arbejdsplads på lang sigt.

For når der er etableret det rette fundament mellem ledere og tillidsvalgte, spirer helt nye løsninger. Louise og Signe har gode cases fra organisationer i bl.a. Finanssektoren, der har styrket samarbejdet mellem ledere, medarbejdere og tillidsvalgte ud fra regenerative principper. Det hele i et rem med maks. 50 deltagere, så der er plads til dialogen.

Er du leder og ikke medlem?

Så er du stadig meget velkommen og tilmelder dig via tilmeldingsknappen ovenfor.

Program for dagen

08.30               Morgenkaffe og brød
09.00               Tendenser i arbejdslivet
10.30               Samtalesessioner og psykologisk tryghedsspil
11.30               Frokost
12.15               Workshop med regenerative metoder
14.15               Hvordan arbejder du videre herfra?

Undervisere

Signe Toke er ekspert i organisationsudvikling, regenerativ forandringsledelse samt implementering med et skarpt hoved, en høj EQ og evne til at få mange ender til at mødes.

Signe har en baggrund som cand.scient.adm. med speciale i netværks- og organisationsteori samt efteruddannelse i implementering og design thinking. Hun har bred erfaring som forandringssansvarlig fra ministerier, fagbevægelse samt målrettet den private sektor.

Louise Møller er førende rådgiver inden for regenerativ ledelse og impact, moderne arbejdsliv og ledelsesudvikling, og anvendes ofte som debattør og professionel facilitator.

Louise har en baggrund inden for ledelse, HR og strategi fra offentlig sektor og start-up. Hun er uddannet cand.mag i Læring og Forandringsprocesser samt master i positiv psykologi og har erfaring som leder fra bl.a. ministerier, Københavns Kommune og privat sektor.

Louise Møller og Signe Toke

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund