Menu luk
OBS! Du er på backoffice.finansforbundet.dk, kopier ikke links herfra med henblik på distribuering i nyhedsbreve eller andre steder.

Webinar om aktuelle emner for arbejdsmiljørepræsentanter og -ledere

11. sep. 2024, 9.00 - 10.30
Format
Webinar, Online
Afholdelsessted
Online webinar
Tilmeldingsfrist
10. september 2024
Kun for
Alle arbejdsmiljørepræsentanter i Finansforbundet
Arbejdsmiljørepræsentanter
Åben
1 1

Tidsregistrering i et arbejdsmiljøperspektiv – hvordan opretholder vi vores psykologiske tryghed?

Vanen tro indledes webinaret med en status på området, hvor vi kigger på, hvad der eksempelvis er sket af ny lovgivning og lignende. Herefter fortsætter webinaret med, at vi ser nærmere på EU´s nye direktiv om tidsregistrering; Hvad betyder det i praksis? Hvilke forventninger er der til direktivet samt hvilke krav og retningslinjer vil være gældende? Denne indledende del vil blive præsenteret af Marianne Kjær fra Finansforbundets forhandlingssektion.

Efter Mariannes indledende præsentation tager Katrine Lüth Pileborg fra Joblife over og drejer webinaret ind på Direktivets potentielle positive og negative effekter for den enkelte medarbejder, på gruppen og i organisationen. Den videre drøftelse vil ske i relation til psykologisk tryghed, hvor vi bl.a. tager fat på emner som autonomi, tillid/mistillid, arbejdsbyrde og tryghed.

Temaerne vil naturligvis blive drøftet i perspektiv til Arbejdsmiljørepræsentantens rolle – hvad kan den enkelte gøre? og hvad kan vi gøre sammen?

Webinaret afholdes med en høj grad af deltagerinvolvering. Der vil derfor være mulighed for, at vi laver reflektionsrum for at gøre emnet relevant og praksisnært.

Dit navn, e-mail, billede og video kan være synlig for de øvrige deltagere til arrangementet. Dit navn, mail og virksomhed kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet, hvorefter du vil blive frameldt.

Kontakt Kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund